Thursday, December 30, 2010

Hari Jumaat Hari MB


1- Seperti semua Mahasiswa seluruh Mesir memahami bahawa hari jumaat adalah hari keramat yang perlu dikosongkan waktunya bagi memberi peluang kepada Muzakarah Berkelompok atau seertinya denganya. Jika tidak dikosongkan maka pening jadinya. Pening dalam erti kata memang Muzakarah Berkelompok tak berjalan.

2- Tawaquf Muzakarah Berkelompok telah diumumkan sebelum ini. Saya telah maklumkan melalui Fesi masing-masing. Terima kasih atas kerjasama Fesi yang telah menjalankan tugasan seawal sesi permulaan sesi memegang amanah berat selaku fesi bagi sesi ini. Bakinya InsyaAllah akan diteruskan selepas ini.

3- Tawaquf Muzakarah Berkelompok bukan bererti terus terhenti langsung. Bahkan ianya sentiasa berjalan. Sepertimana yang kita sendiri fahami bahawa, berakhirnya Muzakarah Berkelompok (Usrah) maka barulah bermulanya Muzakarah Berkelompok.

4- Saya yakin dan percaya. Mansurah adalah kalangan Mahasiswa yang sangat merindui Muzakarah Berkelompok jika tidak dilaksanakan pada setiap minggu. Mungkin ini berlaku, jika Fesinya tidak menghubungi maka anak buah akan menghubungi Fesi untuk melaksanakan Muzakarah Berkelompok.

5- Terima kasih semua... atas kerjasama terbaik dari kalian. Semoga dengan kesungguhan menghidupkan sunnah rasul ini kita dikurniakan redhoNya. Hidup Usrah mantap persatuan!

0 comments:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP