Sunday, May 10, 2009

Amaran TGHA terhadap UMNO


Baru-baru ini berlaku kes pencerobohan kuasa pihak UM-NO di Negeri Perak yang sangat hodoh abad ini.Dan kalau diikut sejarahnya memang pertama kali berlaku kes seperti ini.

saya mengikuti pekembangan ini melalui TV kelantan dan beberapa TV pakatan rakyat yang lain.Dan ianya memperlihatkan suasana kekecohan dalam Dewan Negeri Perak.

Selepas pada itu,beberapa hari kemudiannya. Perkara mengejutkan,pertama kali saya melihat TGHA memberi amaran keras dan agak marah kelihatan dalam ucapan ceramahnya.khusus terhadap UM-NO berikutan kes Negeri Perak.

"Sabar PAS ada batasanya!!Tunggulah"ujarnya dalam ceramah di Rusila.

Kalau inilah amaran beliau.Saya ingat UM-NO perlu sedarkan diri dan fikirkan cara yang lebih baik untuk memegang dan memerintah sesebuah Negeri.

Malu generasi mendatang melihat lakaran sejarah yang begitu mencelarukan ini.

Dan PAS sudah pasti bersedia menyerahkan Negeri itu mengikut jalan landasan yang baik sekiranya UM-NO menang ler!kalau kalah!!itulah cara yang terbaik.

Ini tidak,habis PUNOH ore klate kata".Melihat video-video rakaman melalui media.menunjukkan bahawa bukan setakat wakil Rakyat dilenyekk..,habis harta benda Dewan yang mulia dicabul kehormatanya.tak patut betul!!...

0 comments:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP